مراحل کاشت دانه در پایه دوم



+ نوشته شده در جمعه سی ام مهر ۱۳۸۹ ساعت 23:2 توسط گلچین آتین
|
امروز صبح به اداره ی شهرستانمون رفتم و ابلاغ جدیدم رو گرفتم و باید از بچه های نازم خدا حافظی کنم و در گروههای آموزشی با سمت مدیر اجرایی شروع به کار کنم . بنابراین سریع به محل کار جدیدم رفتم و شروع به کار کردم . نزدیک ظهر باعجله به خانه آمدم و وسایل مدرسه ام رو برداشتم تا برای آخرین بار اونجا رفته و با بچه ها و همکارانم خداحافظی کنم . همه بخصوص شاگردانم بسیار ناراحت شدند البته خودم هم خیلی ناراحت بودم چون تمام اون تحقیقات تابستونم در رابطه با پایه دوم روباید کنار بذارم تا سال دیگه ای و با بچه های دیگه ....به هر حال یک همکار دیگری سریعا جای منو پرکرد..... . خداحافظ بچه ها ی گلم .

