مراحل کاشت دانه در پایه دوم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


بروشور آموزشی


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پیک شماره 2 دوم ابتدایی


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

یک نمونه پیک


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

امروز با شاگردانم خداحافظی می کنم

امروز صبح به اداره ی شهرستانمون رفتم و ابلاغ جدیدم رو گرفتم و باید از بچه های نازم خدا حافظی کنم و در گروههای آموزشی با سمت مدیر اجرایی شروع به کار کنم . بنابراین سریع به محل کار جدیدم رفتم و شروع به کار کردم . نزدیک ظهر باعجله به خانه آمدم و وسایل مدرسه ام رو برداشتم تا برای آخرین بار اونجا رفته و با بچه ها و همکارانم خداحافظی کنم . همه بخصوص شاگردانم بسیار ناراحت شدند البته خودم هم خیلی ناراحت بودم چون تمام اون تحقیقات تابستونم در رابطه با پایه دوم روباید کنار بذارم تا سال دیگه ای و با بچه های دیگه  ....به هر حال یک همکار دیگری سریعا جای منو پرکرد..... .   خداحافظ بچه ها ی گلم .

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد